Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023

Ako je dobre známe, starostlivosť o zdravý životný štýl je rozhodujúca pre krásnu postavu. Správna strava, cvičenie, široko chápaný život v pohybe – to sú samozrejmé kroky, ktoré by ste mali podniknúť, ak chcete získať zdravie tela a ducha. Napriek dodržiavaniu vyššie uvedených tipov sa môže ukázať, že spevnenie brucha alebo boj proti celulitíde (bežne známe ako "pomarančová kôra") neprináša dostatočné výsledky. Aby spevnenie brucha prinieslo očakávané výsledky, stojí za to použiť kozmetiku, ktorá nás môže podporiť v účinnom pôsobení. Krásna, pružná pokožka bez pomarančovej kôry je snom mnohých ľudí, a preto sme pripravili zoznam 5 osvedčených olejov, ktoré pomôžu napnúť pokožku a uľahčiť proces spevnenia brucha. Zoznámte sa s našimi návrhmi a vychutnajte si krásnu, pevnú pleť.

Najlepšie oleje na spevnenie brucha – recenzie

Cello, olej proti celulitíde s prírodnými ingredienciami a masážnym prístrojom, sada podporujúca spevnenie brucha

Spevnenie 9.9
Rýchlosť pôsobenia 9.7
Cena 8.1
Aplikácia 9.7
Účinnosť 9.9
Konzistencia 9.8
Zloženie 10
Priemerné hodnotenie: 4.8, 2183 hlasov

Text redakcie:

Sada značky Cello sa skladá z oleja na spevnenie pokožky a masážneho prístroja 😊, pomocou ktorého môžete olej vmasírovať. Táto akcia je zameraná na zavedenie účinných látok do hlbších vrstiev epidermy a zlepšenie obehu 👌. Masážny prístroj by ste však nemali používať, ak máte problémy s praskajúcimi cievami. Olej obsahuje cenné oleje, ako je avokádový olej 🥑 a slnečnicový olej a prírodné rastlinné extrakty 🌱, ktoré vyživujú pokožku, napínajú ju a podporujú jej regeneráciu. Po podaní veľkej dávky vitamínov je pokožka náchylnejšia na spevňujúcu kúru. Konštrukcia masážneho prístroja umožňuje zlepšenie krvného a lymfatického obehu, čo má pozitívny vplyv na stimuláciu pokožky a obnovenie jej pružnosti. Pokožka sa stáva hladšou a pevnejšou. Pravidelné používanie súpravy má skutočný vplyv na zníženie celulitídy a spevnenie brucha 🤗. Kúra je sprevádzana príjemnými, zázvorovými vonnými tónmi ukrytými v oleji, ktoré premenia vašu kúpeľňu na skutočné SPA.

Výhody

• viditeľné spevnenie brucha
  • pomáha znižovať celulitídu
  • veľa cenných olejov v zložení
  • prírodné zloženie
  • masážny prístroj je súčasťou balenia
  • pomáha regenerovať pokožku
  • zlepšuje krvný a lymfatický obeh
  • obnovuje pružnosť pokožky
  • krásne vonia

Nevýhody

• dostupná len vo vybraných drogériách

Orientana, 17 ajurvédskych rastlín, BIO olej proti celulitíde na spevnenie brucha

Spevnenie 8.2
Rýchlosť pôsobenia 8
Cena 8.4
Aplikácia 6.9
Účinnosť 7.7
Konzistencia 8.6
Zloženie 8.4
Priemerné hodnotenie: 4.02, 1248 hlasov

Text redakcie:

Olej zo 17 rastlín ajurvédy je zaujímavou ponukou značky Orientana, ktorá sa špecializuje na ázijskú kozmetiku. Kozmetika má skvelé zloženie, napínací účinok pre pokožku je skutočne rýchlo viditeľný 😊. Pokiaľ ide o riešenie problemu pomarančovej kože a spevnenie brucha, olej podporuje tieto procesy ako doplnok cvičenia a vyváženej stravy. Naše testerky si všimli charakteristickú vôňu produktu - je veľmi intenzívna, s citrónovými a korenistými tónmi 🍋 . Väčšina testeriek hodnotila túto vôňu ako príliš ťažkú 🧐. Balenie je dodávané s dávkovačom, ktorého kvalita nie je najlepší - bohužiaľ sa stáva, že olej kvapká po fľaši. Olej je účinný, ale jeho nepríjemné balenie neumožňuje umiestniť ho na vrchol nášho rebríčka.

Výhody

• dobré zloženie
  • účinné
  • hydratuje a napína pokožku
  • podporuje boj proti celulitíde
  • pomáha spevniť brucho

Nevýhody

• balenie nízkej kvality
  • príliš intenzívny, ťažký zápach
  • Dávkovač sťažuje naberanie kozmetiky a spôsobuje jej plytvanie

Lirene Dermoprogram, Make Me Slim, masážny set (olej proti celulitíde + čínska masážna banka)

Spevnenie 8.1
Rýchlosť pôsobenia 7.9
Cena 7.9
Aplikácia 6.6
Účinnosť 8.2
Konzistencia 8.1
Zloženie 7.9
Priemerné hodnotenie: 3.91, 780 hlasov

Text redakcie:

Masážny olej Lirene Make Me Slim sa predáva v súprave s čínsku masážnou banku 😍, ktorá je známa svojimi vlastnosťami podporujúcimi účinný boj proti celulitíde. Spevnenie brucha je výzvou, ktorú určite splní 🤗. Bohužiaľ, čínska masážna banka nie je riešením pre každého. Ľudia náchylní na kŕčové žily alebo prasknuté cievy by sa tomuto druhu masáže mali vyhýbať. Naše testerky poukázali na to, že kúra olejom a čínskym baňovaním je účinná, ale... bolestivá Olej príjemne vonia, obsahuje riasy a starostlivo vybrané oleje, ktoré pomáhajú napnúť pokožku. Bohužiaľ, nájdeme tu aj veľmi kontroverznú konzervačnú látku – BHA, ktorú niektoré vedecké kruhy 👩🏻‍👩‍🔬 považujú za karcinogénnu.

Výhody

• starostlivo vybrané oleje v zložení
  • čínska masážna banka je súčasťou sady
  • účinný anticelulitídny účinok
  • pôsobí na spevnenie brucha
  • príjemná vôňa

Nevýhody

• obsahuje kontroverznú konzervačnú látku (BHA)
  • nemožno použiť pri krehkých cievach alebo pri sklone ku kŕčovým žilám
  • žiadny dávkovač
  • Bankovanie môže byť bolestivé

Green Pharmacy, anticelulitídny masážny olej, ktorý pomáha spevniť brucho

Spevnenie 7.1
Rýchlosť pôsobenia 6.9
Cena 8.2
Aplikácia 7.9
Účinnosť 8.2
Konzistencia 7.4
Zloženie 7.6
Priemerné hodnotenie: 3.81, 520 hlasov

Text redakcie:

Masážny olej Green Pharmacy je kozmetika dostupná za veľmi nízku cenu, ktorá podporuje spevnenie brucha a účinný boj proti celulitíde. Obsahuje prírodné 🌿 éterické oleje a vďačí im za svoj účinok. Samo o sebe neopraví vašu pokožku, ale viditeľne zlepší jej hydratáciu 💦. Bude fungovať dobre pre masáž čínsku masážnou banku, ktorú sa bohužiaľ musí zakúpiť samostatne - čo v konečnom dôsledku spôsobuje, že nákup oleja nie je taký ekonomický, ako sa pôvodne zdá. Olej môže tiež spôsobiť alergické reakcie. Má tiež intenzívnu vôňu, ktorú je ťažké ignorovať - môžete ju milovať alebo nenávidieť 😉.

Výhody

• vysoký obsah éterických olejov
  • hydratuje
  • atraktívna cena
  • prírodná vôňa esenciálnych olejov

Nevýhody

• intenzívna vôňa
  • môže spôsobiť alergické reakcie
  • účinné pôsobenie spolu s čínskym bankovaním alebo masážnym prístrojem, ktoré je potrebné zakúpiť samostatne
  • Ak sa používa samostatne, nemá účinný anticelulitídny alebo spevňujúci účinok

Mokosh Cosmetics, Pomaranč, Spevňujúci telový elixír

Spevnenie 7.5
Rýchlosť pôsobenia 7.2
Cena 7
Aplikácia 4.9
Účinnosť 6.5
Konzistencia 8.1
Zloženie 8.4
Priemerné hodnotenie: 3.55, 364 hlasov

Text redakcie:

Spevňujúci telový elixír Mokosh Pomaranč je založený na pomarančovom oleji, ale obsahuje aj makadamiový olej a arganový olej. Je to pozoruhodné 👌 zloženie, ktoré má pozitívny vplyv na pokožku, ale na rozdiel od toho, čo tvrdí výrobca, samo o sebe nemá spevňujúci účinok 🤔. Pri pravidelnom používaní spolu s cvičením a správnou stravou môže prispieť k spevneniu brucha alebo iných častí tela, pretože napína pokožku, vyživuje ju a podporuje jej regeneračný proces. Použitie balenia s pipetou v tejto kozmetike nebol veľmi dobrý nápad – funguje skvele pre pleťovú kozmetiku, ale na odber väčšieho množstva oleja to nie je najvhodnejšie riešenie 😞. Výrobok navyše obsahuje veľa alergénov, takže môže spôsobovať alergie, čo potvrdila aj skupina našich testeriek – pred použitím sa oplatí vykonať test alergie, napr. na vnútornej strane zápästia. Balenie obsahuje iba 100 ml produktu, takže pri pravidelnom používaní sa olej rýchlo skončí.

Výhody

• dobré zloženie
  • pomarančová vôňa
  • vyživuje a napína pokožku

Nevýhody

• môže spôsobiť alergické reakcie
  • účinné pri pravidelnom cvičení a správnej výžive
  • nepohodlné dávkovanie
  • pred použitím by sa mal vykonať test alergie
  • malé balenie

Autor:

Autor:  Kristina Horváthová - Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023

Kristina Horváthová

Kategória: Kozmetika

Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023 Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023 Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023 Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023 Rebríček na spevnenie brucha – najlepší olej na spevnenie brucha v roku 2023
4.96

Priemerné hodnotenie: 4.96

6550 hlasov