Rebríček doplnkov na spevnenie poprsia - najlepšie doplnky na spevnenie poprsia 2024

Zdravé, plné a tvarované prsia sú snom mnohých žien. V reakcii na túto potrebu ponúkajú kozmetické spoločnosti a výrobcovia výživových doplnkov bezpečné a neinvazívne metódy na zväčšenie a spevnenie poprsia. Doplnky zamerané na zlepšenie tvaru a vzhľadu poprsia zvyčajne obsahujú prírodné rastlinné zložky s preukázanou účinnosťou pri spevňovaní ženského poprsia. Patrí medzi ne najmä extrakt zo saw palmetto, extrakt zo senovky gréckej, angeliky čínskej a kolagénu. Okrem toho sa tieto prípravky starajú o dobrý stav pokožky a zlepšujú funkciu hormónov a žliaz zodpovedných okrem iného za veľkosť poprsia. Ak chcete vyskúšať účinnosť doplnkov na spevnenie poprsia, určite si pozrite náš rebríček.

Najlepšie doplnky na spevnenie poprsia - recenzie

BreastFast, tablety na spevnenie poprsia, 90 tabliet

Účinnosť 9.8
Zloženie 9.8
Efektívnosť 10
Dávkovanie 9.7
Jednoduchosť aplikácie 9.7
Žiadne vedľajšie účinky 9.9
Cena 9.6
Priemerné hodnotenie: 4.9, 65 hlasov

Text redakcie:

Doplnok stravy BreastFast je účinný a prirodzený spôsob, ako zlepšiť vzhľad pŕs 😍. Prípravok podporuje lymfatické cievy a obehový systém, ktoré majú veľký vplyv na veľkosť pŕs. Naše testerky s radosťou priznali, že prvé účinky tabletiek sú badateľné naozaj rýchlo 👏. Prsia sú pevnejšie a plnšie a pokožka na nich sa stáva pružnou a zdravou. Je to vďaka starostlivo vyvinutému zloženiu výrobku. BreastFast obsahuje 🌴 extrakt zo sabalovej palmy, ktorý ovplyvňuje hormonálnu rovnováhu reguláciou hladiny testosterónu, čo má priaznivý vplyv na funkciu žliaz, a teda aj na vzhľad pŕs. Extrakt z feniklu má antioxidačné a protizápalové účinky. Spomaľuje proces starnutia pokožky vrátane tej na prsiach 👍. Výťažok z senovky gréckej pôsobí podobne ako estrogén a má spevňujúci účinok na prsia. L-tyrozín (aminokyselina) sa podieľa na syntéze kolagénu, ktorý následne podporuje pružnosť a tonus pokožky na prsiach. Užívanie doplnku nemá žiadne vedľajšie účinky ✌️. Ako poznamenali testujúci, BreastFast je neinvazívna metóda na zväčšenie pŕs. Uviedli, že obmedzená dostupnosť tabletiek nebola prekážkou ich nákupu. Veľkolepý účinok a senzačné zloženie boli rozhodujúce pre umiestnenie tabliet BreastFast na prvom mieste 🥇.

Výhody

• prírodné zloženie
  • zväčšiť a spevniť poprsie
  • rýchle výsledky
  • podporujú obehový systém a lymfatické cievy
  • zlepšuje zdravie a pružnosť pokožky
  • regulovať hormonálnu rovnováhu
  • podpora funkcie žliaz
  • antioxidačné a protizápalové vlastnosti
  • oddialiť proces starnutia pokožky
  • stimulujú tvorbu kolagénu
  • žiadne vedľajšie účinky

Nevýhody

• k dispozícii len vo vybraných predajniach

Bust-Up Duo, tablety na spevnenie poprsia, 60 tabliet

Účinnosť 8.7
Zloženie 9.5
Efektívnosť 7.1
Dávkovanie 7.3
Jednoduchosť aplikácie 8.1
Žiadne vedľajšie účinky 9.2
Cena 6.9
Priemerné hodnotenie: 4.06, 37 hlasov

Text redakcie:

Tablety Bust-Up Duo sú ďalším prírodným 🌿 prípravkom v mixe. Doplnok obsahuje starostlivo vybrané zložky na zlepšenie vzhľadu pokožky, spevnenie a zväčšenie pŕs. Základnými zložkami sú chmeľ a extrakt z červenej ďateliny. Majú pozitívny vplyv na funkciu hormónov najmä počas menopauzy 😀 . Naše testerky priznali, že pravidelné užívanie doplnku zväčšuje a zaobľuje prsia, ako aj vyhladzuje a vypína pokožku na nich 🤩. Veľkou nevýhodou je podľa testujúcich malý počet tabliet v balení. Pri odporúčanej dennej dávke - 4 tablety - trvá liečba veľmi krátko. Ak chce človek spotrebovať Bust-Up podľa odporúčania, jedno balenie nestačí. Celá kúra je preto značne nákladná 🤷‍♀️.

Výhody

• prírodné zloženie
  • spevniť a zväčšiť prsia
  • zlepšiť vzhľad pokožky
  • ovplyvňujú funkciu hormónov

Nevýhody

• 4 tablety denne
  • malý počet tabliet v balení
  • balenie vydrží krátko
  • veľké náklady na kompletné ošetrenie

Desire Labs, Lepšie prsia, kapsule na spevnenie poprsia, 90 kapsúl

Účinnosť 8.4
Zloženie 9.2
Efektívnosť 7
Dávkovanie 7.1
Jednoduchosť aplikácie 6.4
Žiadne vedľajšie účinky 7.2
Cena 8.1
Priemerné hodnotenie: 3.82, 24 hlasov

Text redakcie:

Doplnok stravy Better Boobs od spoločnosti Desire Labs je produkt, ktorého zložky pomáhajú udržiavať hormonálnu rovnováhu, spevňujú a zdvíhajú prsia 🥰. Naše testerky sa jednohlasne zhodli, že účinky kapsúl sú veľmi uspokojivé, hoci sa objavili aj tvrdenia, že spôsobujú mierny nárast hmotnosti. Receptúra Better Boobs obsahuje okrem iného fenikel na zmiernenie menopauzálnych a menštruačných príznakov a podporu zväčšenia pŕs 👏; angeliku na reguláciu hladiny estrogénu a kolagén typu I a III na zlepšenie pevnosti a pružnosti pokožky. Testujúci si pochvaľovali prírodné zloženie, ale sťažovali sa na veľké kapsuly 💊 a náročné dávkovanie (1 kapsula 3x denne).

Výhody

• dobré zloženie
  • spevniť a zdvihnúť prsia
  • podpora hormonálnej rovnováhy
  • zlepšuje pevnosť a pružnosť pokožky

Nevýhody

• veľké kapsule
  • náročné dávkovanie
  • môže spôsobiť mierny prírastok hmotnosti

Medica Group, Bigger Bust, kapsule na spevnenie poprsia, 90 kapsúl

Účinnosť 7.6
Zloženie 6.7
Efektívnosť 7.4
Dávkovanie 7.6
Jednoduchosť aplikácie 7.7
Žiadne vedľajšie účinky 6.4
Cena 7.8
Priemerné hodnotenie: 3.66, 16 hlasov

Text redakcie:

Bigger Bust od Medica Group je doplnok stravy na zväčšenie poprsia. Prípravok využíva účinné látky na zdvihnutie a zaoblenie pŕs a oddialenie starnutia pokožky 😍. Naše testerky potvrdili, že používanie prípravku zabraňuje ochabovaniu poprsia a zabezpečuje aj hydratáciu a vyhladenie pokožky na prsiach, hoci tento účinok nebol rovnako účinný u všetkých testeriek 🤔. Prípravok okrem iného obsahuje extrakt z chmeľových šišiek na zmiernenie hormonálnych porúch a extrakt z červenej ďateliny na prevenciu predmenštruačného syndrómu. Testovacia skupina upozornila na obsah zbytočných upchávok, ako je jačmeň alebo kukurica 🌽 a prítomnosť objemových látok. Objavili sa aj tvrdenia, že pri prvých dávkach sa vyskytla mierna nevoľnosť.

Výhody

• zväčšiť a zdvihnúť poprsie
  • hydratuje a vyhladzuje pokožku na prsiach
  • oddialiť proces starnutia pokožky
  • zabezpečiť hormonálnu rovnováhu

Nevýhody

• obsahujú objemové látky a zbytočné upchávkové látky
  • účinky nie sú rovnaké pre všetkých
  • pri prvých dávkach môže spôsobiť nevoľnosť

SHS, Perfect Bust, kapsule na spevnenie poprsia, 90 kapsúl

Účinnosť 7.9
Zloženie 7.1
Efektívnosť 7.6
Dávkovanie 6.1
Jednoduchosť aplikácie 6.3
Žiadne vedľajšie účinky 7.4
Cena 6.5
Priemerné hodnotenie: 3.5, 11 hlasov

Text redakcie:

Doplnok stravy SHS Perfect Bust bol vytvorený špeciálne pre ženy so zhoršenou elasticitou pokožky v dôsledku tehotenstva 🤰 alebo redukčných kúr. Zloženie obsahuje extrakt zo sabalovej palmy, ktorý ovplyvňuje funkciu hormónov, fenikel na zlepšenie tonusu a pružnosti pokožky na prsiach a extrakt zo semien rímskej rasce, ktorý zabraňuje rýchlemu starnutiu pokožky 👏. Naše testerky v zložení našli aj umelé farbivá, kvôli ktorým sa rozhodli produkt Perfect Bust zaradiť na posledné miesto. Prispela k tomu aj nepríjemná vôňa a chuť kapsúl, ťažkosti pri prehĺtaní a vysoká cena 💰.

Výhody

• obsahuje rastlinné výťažky, ktoré pomáhajú zdvihnúť poprsie
  • zlepšenie funkcie hormónov
  • podporuje tonus a elasticitu pokožky na prsiach
  • oddialiť starnutie pokožky

Nevýhody

• obsahujú umelé farbivá
  • ťažko sa prehĺta
  • nepríjemný zápach a chuť
  • vysoká cena

Rebríček doplnkov na spevnenie poprsia - najlepšie doplnky na spevnenie poprsia 2024 Rebríček doplnkov na spevnenie poprsia - najlepšie doplnky na spevnenie poprsia 2024 Rebríček doplnkov na spevnenie poprsia - najlepšie doplnky na spevnenie poprsia 2024 Rebríček doplnkov na spevnenie poprsia - najlepšie doplnky na spevnenie poprsia 2024 Rebríček doplnkov na spevnenie poprsia - najlepšie doplnky na spevnenie poprsia 2024
4.98

Priemerné hodnotenie: 4.98

196 hlasov

Autorský tím

Kristina Nováková

Redaktorka rebríčka spotrebiteľov

Kristina Nováková

Kristina je skúsená redaktorka, ktorá publikovala takmer tisíc článkov na rôznych online portáloch. Na webe Hodnotenie-Produktu.Sk sa špecializuje na hodnotenie kozmetických produktov a kozmetických doplnkov. viac >